8 Şubat 2013 Cuma

Aşkla yapılan bir film

Bir saattir yazıyorum ve tam bitmek üzereyken biigisayarımın şarjı bitti,tüm yazdıklarım gitti. Ben de bugün ki dersim , olanı olduğu gibi kabul etmek olduğundan, yazımın başına gelenleri sevgiyle kabul ederek aynı şeyleri tekrar yazmamaya karar verdim. Çünkü okumanız gerekse idi zaten böyle bir şey olmazdı.Ya da bu tam da benim bir sınavımdı ve sinirlenip sinirlenmeyeceğimi teyit etmekte idi. Bense bu satırları size gülümseyerek yazıyorum.Sınavı geçtim mi ilerde ki günler gösterecek. Sadece şunu eklemeliyim ki özet olarak Hükümet Kadın - Sermiyan Midyat süper bir film.Bütün gelmiş geçmiş politikacılara rağmen barış için atılmış en güzel adım. Bu ülkede yaşayan ve filmi izleyen herkesin bakış açısını değiştirecek bir film.Yaşanan tüm acılara rağmen umudun ışığı .Herkes izlemeli ve kulaktan kulağa da izlenmesini sağlamalı.Ne kadar çok izlenirse barışa katkısının o kadar çok olacağına inanıyorum. Ayrıca da çok zekice esprilerle , çok da eğlenceli bir film.Daha güzel yarınlar için hem siyahı hem beyazı kabul ederek , bir ve birlik olarak yaşamayı niyet ediyorum ülkem adına.Filmin afişi http://www.intersinema.com/hukumet-kadin-filmi sitesinden alınmıştır.

Hükümet Kadın    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder