26 Ekim 2014 Pazar

Mucizeler Var mı?


Küçük bir çocukken ve hiçbir mucize ile karşılaşmamışken bile ben hep içsel olarak mucizelere inandım. Bana göre her an insanın hayatını değiştirecek bir mucize olabilirdi. Bu ufacık bir şey olabileceği gibi kocaman bir şey de olabilirdi. Mucizelere inanmakla da hep kazançlı çıktım, çünkü mucizeler tüm yaşamımda hep benimle oldular. Kendi hayatıma bakınca herkes için bu devirde olmaz denen mucizevi aşklar yaşadım. Eşim Kanada’dan birkaç günlüğüne İstanbul’a gelmişti ve ben de Ankara’dan eğitim için birkaç günlüğüne İstanbul’a gitmiştim, eşimle tanıştık, bu benim için büyük bir mucizeydi. Çok çaresiz kaldığım ve Allah’a yürekten yalvardığım bir anda babamın hastalığı için bitkisel bir çözüm bulduk ve babam daha uzun sağlıklı yaşayabildi, bu benim mucizelerimdendi. Transformal Nefesin bir televizyon programı ile hayatıma girmesi ve hayatımı baştan aşağı değiştirmesi de benim mucizelerimdendi. En mucizevi olan da tüp bebek denemek için en doğru doktorların karşıma çıkması ve şu anda iki küçük mucizenin hayatıma girmesini bekliyor olmamdı. İşte bütün bunlar bana mucizelerin var olduğunu ve her an hayatımıza girebileceğini gösteren büyük kanıtlardı. Peki sizler yani mucizelere hiç inanmayanlar ya da mucizeler var da yaa benimi bulacak diyenler, mucizeleri hayatımıza çekmek için ne yapmamız lazım derseniz? En önemli şey bence mucizelerin olabileceğine inanmakla işe başlamak. Mucizeler var ve sadece etrafımdaki insanların değil benim başıma da gelebilir. Ben mucizeler yaşayacak kadar değerliyim ve şanslıyım demek ve buna da yürekten inanmak gerek. Belki bir mucize ile karşılaştığınızda nasıl sevinip, mutlu olacağınızı hayal etmek ve o mucizenin gerçekleştiği anki duygu durumunu gözlerinizi kapatıp hissetmek sizi mucizelere biraz daha yaklaştıracaktır . Hiç mucize ile karşılaşmadım, nasıl bir duygu nereden bileyim dediğinizi duyar gibiyim. Karşılaşmamış olabilirsiniz, ancak çok istediğiniz bir şey olsa nasıl mutlu olabileceğinizi az çok biliyorsunuzdur. Bu hissi düşünüp mutlu olmak bile mucizenin gerçekleşmesi için yeterli olur. Mucizeleri çok uzakta aramamamız gerekir, çünkü  kendimiz de aslında birer mucizeyiz. İçimizde Allah’ın yaratıcı gücünden birer parça var ve bu parça ile istediğimiz şeyleri yaratabilme gücüne hepimiz sahibiz. Yapmamız gereken nefsimizi terbiye ederek, enerji frekansımızı yükseltmek ve kendi mucizelerimizi kendimiz yaratmak. Aynada gözlerinizin içine beş dakika bakın ve en önce kendi mucizenizi fark edin, sonra gerisi kolaylıkla gelecektir. Hepimiz özel yaratıldık, hepimiz aynı oranda değerliyiz, fark edilmesi dileğiyle.

Sevgi, nefes, ışık ve aşkla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder