16 Ocak 2013 Çarşamba

Mukemmellikle baslayalim

Bugune kadar hep yaptigim her seyin en iyisini en mukemmelini yapmaya calistim. Mukemmel cocuk, mukemmel es, mukemmel is kadini... Hayatimda kusurlara yer yoktu.Hep cabaladim ,hep zorluklar cektim ,evet emeklerimin karsiligini da aldim ancak hic bisey bana kolaylikla, emek harcamadan gelmedi . Babamin hediyesinden sonra nefesle farkindalik yolculugum basladi ve farkettim ki aslinda kendini akintiya birakmak gerekiyormus. Mukemmeli yakalamaya calismak aslinda var olan mukemmeli bozmaktan baska bir ise yaramiyormus.Hayatindan geriye yorgun argin bir sen kalsin istemiyorsan, ne gecmis icin uzul ne gelecek icin endiselen su anda kal ve basina gelecekleri seyret, sevgiyle kabul et. Hayatin nasil kolay olduguna ve duzenin senin olusturmaya calistigindan da mukemmel  isledigine en cok sen sasiricaksin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder